SOLDIER

Další akční hra, velice akční, a velice kontroverzní. I když jak pro koho…

Film Žoldák: Legie zkázy se i líbil. Nemůžu si pomoct, prostě to nebyl špatný film. Šlo zde o příběh člověka, který je již od narození trénován jako dokonalý voják. Na rozdíl od druhého dílu filmu o mrtvých veteránech z Vietnamu je tento film čistě husté SF, ne kaskadérský kotrmelec ”obohacený” známým názvem… Ve filmu se mi líbilo, že dokonalý voják Kurt Russel nebyl univerzální (což je asi jasné vzhledem ke copyrightu:) ale byl normálním člověkem. To zde bylo naznačováno nenápadnými situacemi prokládanými SF akcí.

Ano, Žoldák: Legie zkázy se mi prostě líbil a viděl jsem ho dvakrát. Po nějakém čase co jsem viděl film jsem se dostal ke hře SOLDIER, ale kromě jména anglické verze filmu a theme hudby nemá s filmem SKORO nic společného. Odehrává se taktéž na planetě podoby obrovského smetiště a má tedy stejně chytlavou atmosféru. S překvapením jsem hru nainstaloval. Hmm, moje GeForce2 a PII měly se hrou trochu problémy- nepomohlo ani 128MBram. No nic, grafika za to dlouhé loadování opravdu stojí. Byl jsem silně zaskočen když jsem udělal první krůčky v menu. Výběr ze dvou postav, dobrá, bereme holku (Sandra), chlap (Todd) vypadá jak úchyl. Vyběhl jsem, hudba nenápadná, zvuky vynikající, grafika dokonalá, atmosféra super. No, vypadá to na docela slušnou tombraiderovku. Cvičně jsem vystřelil do trosek kolem, pěkné efekty. A pak jsem se do hry na asi dvacet minut zažral. Po dvaceti minutách jsem zjistil že jde jen o nechutnou akční střílečku bez možnosti hlubšího vyžití. Po dalším čase stráveném likvidováním nezáživných protivníků jsem se na…, a hru odinstaloval. Za pár dní jsem se bavil s kámošem a došlo na hry. “Soldier? To je super pařba, tu sem dopařil.” Pak jsem ke kámošovi ze zvědavosti šel a on z té hry byl fakt nadšenej!

No, nevím čím to je, je to tuctová akční záležitost s dobrou grafikou a špatným systémem boje. Taková chyba by byla u většiny akčních her fatální. A přesto se některým lidem líbí!! No, nezbývá než milovníky primitivních akcí upozornit na tuto hru a ostatní před ní varovat. Zde je tedy moje hodnocení: