Crew 45: Před odhalením

O nové podobě magazínu Crew si každý může myslet co chce. To ale nic nemění na tom, že číslo 45 je řádně našláplé.

unnamed

První slovo patří Mike Careymu a jeho titulu Mezi řádky. Tom Taylor zde stane téměř na dosah odpovědí, ale pak se věci ošklivě zvrtnou. Carey, jenž dosud nechával příběh plynout velmi zvolna, náhle odjistil a do středu všeho dění vrhl granát, který Taylorovi ošklivě rozházel karty. Mezi řádky tentokrát čteme naprostý masakr, na jehož konci stojí Taylor s policejními pouty na rukou. O tom se Harry Potterovi ani nesnilo. Tušíme tak, že se skutečně ocitl na dosah něčeho, co by bylo s to poskytnou jemu i čtenářům odpovědi, po nichž touží. Ještě je ale brzo. Šlápnutím na plyn Mike Carey vlastně paradoxně zatáhl za ruční brzdu a pořád tedy nevíme, o co Mezi řádky běží. Nezbývá než čekat, co napoví příští díl. Rozehráno je ale slibně.

Velmi podobně jsou na tom Sam a Twitch. Po předchozím akčnějším díle se Brian M. Bendis rozhodl zvolnit (byť ne absolutně) a soustředí se na rozvoj atmosféry a nastolené situace. Minule skórovali Sam a Twitch, pokud to tak lze říci, takže nyní dozrál čas na protitah druhé strany. Sam a Twitch zatím na rozdíl od čtenáře netuší, že zkorumpovaní poldové budou jejich nejmenší problém, a že se kolem nich patrně zatahuje smyčka. Příště nás čeká tuplovaná dávka, takže je nač se těšit. Což ta podšívka Bendis posichroval poslední stránkou. Cliffhangery by se měly prostě zakázat! Stručně řečeno, Sam a Twitch jsou komiksem s atmosférou tak hustou, že by se dala krájet.

Mike Carey i Brian M. Bendis tentokrát čtenáře moc nešetřili, takže redakce Crwe zjevně naznala, že je třeba obsah čísla kapku odlehčit. A provedla to po mém soudu nejlepším možným způsobem! Dala totiž prostor Frankovi Cho a jeho stripům ze zvířecího útulku Liberty Meadows. Crew v roce 2013 vydala první knihu těchto stripů, ale bohužel, přes kvalitní obsah i formu, si obyvatelé Liberty Meadows nezískali dostatek příznivců. Pokud by si někdo chtěl udělat obrázek co od Liberty Meadows čekat, Crew č. 45 je tedy optimálním řešením. Dostanete strip, postavený na problémech (mezidruhových) vztahů a konverzačním humoru, což skvěle násobí geniální kresba Franka Cho. Pokud hledáte, čím zalátat díru po Calvinovi a Hobbesovi, Liberty Meadows je myslím horký kandidát.

Sečteno, podtrženo: Nejen díky Liberty Meadows tak před sebou máme jedno z nejlepších čísel tohoto ročníku.

85%