Pětisté číslo Spider-Mana u nás! (PR)

Právě vyšla další Spider-Manovská kniha Šťastné narozeniny. A ten název se
netýká jen oslavy narozenin Petra Parkera. Finále příběh se totiž odehrává v 500. sešitu série Amazing Spider-Man!

A pro tuto příležitost jeden z nejlepších komiksových scenáristů J. Michael Straczynski (televizní seriál Babylon 5, scénář k filmu Clinta Eastwooda Výměna, komiksy Vycházející hvězdy, Spider-Man, Fantastic Four) oprášil celou Spideyho minulost a podíval se i do budoucnosti. Navíc pozval k spolupráci i jednoho z prvních kreslířů pavoučího muže, Johna Romitu – takže na jednom příběhu pracuje John Romita jr. a John Romita sr., slavný syn s legendárním otcem.

„Straczynského působení u Spider-Mana je bráno jako jedna z nejlepší epoch v životě pavoučího muže. JMS dokáže skvěle mixovat humor, napětí i silné emoce. Dokáže pracovat s klasickými syžety i vnášet do hry nový pohled a narušit léty ustálená pravidla. Po dlouhé době zase někdo posunul Spider-Mana dál,“ říká Petr Litoš, jeden z majitelů Nakladatelství CREW.

Šťastné narozeniny je už pátou knihou z pavoučí série vydanou u nás… ale vedle Straczynského řady se Nakladatelství Crew občas vrací i k základním knihám Spideyho historie – jako je kupříkladu Spider-Man: Utrpení, který začal vlastní řadu legendární kreslíř Todd McFarlane (autor Spawna a král figurek), či Spider-Man: Kravenův poslední lov, atmosférický a temný komiks od neméně legendárního scenáristy J. M. DeMatteise.

V blízké budoucnosti se chystají další knihy. Ostatně, jak říká Pavel Čepek, vedoucí knihkupectví Daemon: „Spider-Man patří u nás nejen k nejúspěšnějším superhrdinským komiksům, ale i k nejúspěšnějším komiksům vůbec. Což je samozřejmě jak zásluhou hitových filmů, tak toho, že je tenhle komiks opravdu zábavný.“

Anotace:

Spider-Man má narozeniny. S nimi přichází dárky, dorty, polibky, gratulace a… konec světa S pětistým číslem Spider-Mana přichází nejen spousta marvelovských velikánů jako je Thor, Fantastic Four, Iron Man, Cyclops a Doctor Strange, ale Spidey se navíc podívá do minulosti i budoucnosti! Bude si muset znovu prožít nejzlomovější okamžiky svého života a znovu se utkat se svými největšími protivníky. Šťastné narozeniny, Spider-Mane.
Doufáme, že je přežiješ.