Interaktivní Alenčina noční můra v Říši divů

Alenčina noční můra v Říši divů je na knihu velmi podivná. Ve skutečnosti je to portál do jiného světa, do světa snů, zvaného Říše divů.

Kromě této knihy budeš potřebovat dvě kostky (nebo standardní balíček hracích karet), tužku a gumu. Pomocí těchto nástrojů a jednoduchých pravidel obsažených dále v knize povedeš titulní hrdinku knihy Alenka v Říši divů od Lewise Carrolla na novou, velmi nebezpečnou výpravu.

Mnoho let po událostech Alenčina dobrodružství v Říši divů a za zrcadlem se Alenka ocitá zpět v Říši divů. Je na ní, aby zachránila svět hracích karet a mluvících zvířat od stále více a více pomatené Srdcové královny.

Co by se stalo, kdyby se Alenka nenapila z lahvičky popsané cedulkou “Vypij mě“, nebo kdyby si nedala s Kloboučníkem, Březňákem a Sedmispáčem čaj? Nyní to můžeš zjistit! V knize totiž budeš právě ty rozhodovat, kterou cestou se Alenka dá, které riziko podstoupí a se kterými podivnými obyvateli říše divů bude bojovat. Jsi připraven znovu vstoupit do králičí nory?

 

Ukázka z knihy:

454
Když Alenka otevře dveře na konci dlouhé chodby, stojí na prahu velké kuchyně plné kouře.

V kolébce, která stojí vedle prázdné třínohé stoličky u krbu, tu křičí dítě. Nad oheň se sklání šlachovitá nevrlá kuchařka, míchající velký kotel. Horko, kouř a hluk nutí Alenku přemýšlet, zda omylem nevstoupila do pekelného města Pandemonia.

„V té polévce je určitě moc pepře!“ řekne si pro sebe Alenka, vstoupíc do kuchyně a snažíc se vidět co je v kotli. Ve vzduchu je rozhodně mnoho pepře, Alenka si nemůže pomoct a kýchne.

Při tom zvuku se kuchařka otočí a skrz dusný kouř a páru, které naplňují kuchyň, se na Alenku zamračí. Pořádně si ji prohlédne přes svůj zahnutý nos, její oči se zúží, a pak se pronikavě zahledí na postýlku, kde dítě střídavě kýchá a pláče, aniž by na chvíli přestalo. „Mlč už!“ zavřeští Kuchařka, mrštíc na kolébku železný pohrabáč.

„Och prosím, dávejte pozor, na to, co děláte!“ křičí Alenka, poskakujíc zděšeně na místě. „Mluvím hrubě s vaším malým chlapcem a biju ho, když kýchá,“ odsekne Kuchařka. „Dělá to jen, když se mu zachce, ví totiž, že mě tím dmýchá.“ Při těch slovech popadne hlubokou pánev a mrští ji po Alence. Proveď test Hbitosti. Když jím Alenka projde, otoč na 444. Pokud ne, otoč na 424.

 

424

Alenka dělá, co může, aby se letící pánvi na smažení vyhnula, ale není zkrátka dost rychlá. Držadlo jí uštědří letmý úder do spánku. Ztrácí 2 body Výdrže a po 1 bodu Bojovnosti a Logiky. Teď otoč na 384.

 

384

Kuchařka vyškubne velký sekáček z pracovní desky na kuchyňském stole a v té chvíli si Alenka všimne zkrvavených kusů masa, které tam čekají na zpracování. Na tvarech těch kusů masa je něco silně zneklidňujícího.

Oči dítěte jsou přilákány k bublajícímu kotli na ohni, protože v něm něco vyplave nahoru. Je to lidská hlava, jejíž šeredné rysy zkameněly v permanentním výrazu šoku. Výraz šoku
ve tváři mrtvé ženské hlavy se nyní zrcadlí i v Alenčiných očích. (Přidej Alence 1 bod Šílenství.)

Jen málo z toho, co Alenka viděla od chvíle, kdy spadla dolů králičí norou, by mohla srovnat s tímhle domem hrůzy. Pokud chceš, aby využila svou schopnost Divoucné a divoucnější v naději, že si zachrání svou příčetnost, otoč na 374. Pokud ne, otoč na 148.

 

Jonathan Green: Alenčina noční můra v Říši divů
Vydalo: Mytago, 2017
Obálka: Kev Crossley, Cyril Gaja
Ilustrace: Kev Crossley
Počet stran: 280
Cena: 299 Kč

Sdílet...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Zanechat odpověď