Sešívance aneb Když dva dělají totéž, je to horor

Dobrých hororů od tuzemských autorů je málo. Naštěstí je tu Honza Vojtíšek, muž patřící ke stálicím české hororové scény, který má za sebou několik povídkových sbírek, ať již vlastních, nebo v roli editora. Nyní však přišel čas přijít s něčím novým, neokoukaným. A právě taková je Vojtíškova knižní novinka Sešívance.

Replika: tak trochu rozdvojená kniha

Na ostrove Spruce stojí rozľahlý výskumný ústav a zaoberá sa… to vám nemôžem prezradiť. Zabijú ma, no bude to vyzerať, akoby som spáchala samovraždu. Stalo sa to už niekoľkým ľuďom predo mnou, preto nebudem… nemôžem riskovať. Všetko je na nete. Hľadajte Havenské listy a pozorne čítajte. Ten, čo to všetko odhalil, je už tiež po smrti. Musím ísť. Zahoďte mobil z ktorého mi voláte, a stále sa obzerajte, či nezachytili vašu stopu. Zbohom…

Je libo Žabí polibek?

Žila, byla jednou jedna princezna, která se zamilovala do prince. Avšak toho vévoda Rikard, její nevlastní otec a černokněžník v jedné osobě, proměnil v žabáka. Jedinou možností, jak zlomit prokletí, je polibek z pravé lásky. Princeznička neváhá a situaci vezme pevně do rukou! Najde si novou naprosto dokonalou lásku svého života! Co ale chudák žabák? Zachrání ho někdo? Rozlousknutí této nervydrásající otázky přináší Garth Nix v Žabím polibku.

Cesta šamana aneb LitRPG ve fantasy kabátku

Pokud máte rádi dobrou fantasy, ale zároveň se nedokážete odtrhnout od monitoru při hraní (nejen) online RPGček, máme pro vás skvělou zprávu. Na knižní trh totiž přichází netradiční spojení obou těchto zdánlivě neslučitelných věcí. Ani my jsme si nedokázali donedávna přestavit, jak to může fungovat, ale série Cesta šamana ukázala, že je to možné a navrch i zábavné!

Každý má svoji odvrácenou stranu. Opravdu každý.

Až vás v budoucnosti někdo pošle tam, kam Slunce nesvítí, nebude se třeba jednat o žádnou urážku. Bude totiž pravděpodobně mít na mysli výlet na odvrácenou stranu Měsíce do města Hříchu, kde bují hazard, nelegální obchod se vším myslitelným i nemyslitelným, a plastické operace jsou prováděny na počkání za pakatel. Kromě toho tam také stojí trestanecká kolonie, ale to už je jen nepodstatný detail.

Občas sa sny splnia inak, ako by sme chceli a…doma je aj tak najlepšie

Tento rok som mala šťastie na niekoľko YA kníh. Fandom je jedna z nich, a neoslovuje iba vekovo mladšie ročníky.
Veď Fandom je o fanúšikoch – a fanúšikmi sú všetky vekové kategórie. Aj tí trošičku starší dokážu obrazne „stratiť hlavu“ kvôli niektorému svojmu idolu.