Warcraft 3, jak to vlastně bude?

Není to zase tak dávno, kdy pánové od firmy Blizzard upřesnili některé podrobnosti o připravované hře Warcraft 3 (W3). Nyní se ukazuje, že všechno bude možná trochu jinak…

Programátoři od Blizzardu původní strategii úplně převrátili naruby a vznikl tak zcela nový žánr hry nazvaný RPS, tedy “Role Playing Strategy”, což znamená, že to bude něco mezi RPG a RTS!!! Aby mohla vzniknou takováto “směs” dvou žánrů muselo dojít v zaběhlém RTS systému k výrazným změnám. 

Takže ve hře se objeví úplně nový prvek – hrdina. Říkáte, že hrdinové byli i ve StarCraftu a už i ve Warcraftu 2? Ano, máte pravdu, ale tady to bude trochu jinak. Doposud byli hrdinové vytvořeni jen jako vylepšené běžné jednotky, které mají větší odolnost, jsou rychlejší a podobně. Tady bude každý hrdina jedinečný. Nebude se podobat žádné jiné jednotce ve hře. A kolem těchto hrdinů se točí celý W3.

Své hrdiny si budete muset draze najímat nebo se k vám přidají v jednotlivých částech hry. Síla vaší armády závisí především na počtu hrdinů. Ti mohou ovládat ostatní válečníky k nim přidělené. Každý hrdina má své vlastnosti jako rychlost, obratnost a podobně, které se budou v průběhu bitev vyvíjet. To znamená, že čím více bude hrdina bojovat, tím bude zkušenější a lepší. Navíc na svých cestách budete nacházet různé artefakty, které budete moci použít jak proti nepřátelům, tak i na vlastní jednotky, anebo si je schováte “do kapsy” na horší časy.

Další, určitě příjemnou změnou, je volnost kamery. Ta nebude vázaná jen na hrdiny, jak bylo původně zamýšleno. Z toho plyne, že nebudete muset ovládat jen hrdiny, ale můžete dávat příkazy i obyčejným bojovníkům. Tato změna vás donutí k zamyšlení, zda je to ještě RPS nebo už “jen” RTS.

Z her jako StarCraft jste jistě zvyklí na “Mission Briefing“, kde se dozvídáte, co dělat v dané misi. Takového “přepychu” se ve W3 nedočkáte. Vlastně tady ani žádné mise nejsou! Začínáte ve své malé vesničce, kterou budete rozvíjet a snažit se o její růst. Různé úkoly (dalo by se říci mise) si budete muset shánět sami! Například váš hrdina narazí na žebráckého “trola”, který vám za menší poplatek sdělí, že kousek dál odtud se připravuje parta démonů k útoku.

Po celém W3 světě se bude potulovat spousta postav, které vám budou zadávat úkoly nebo vám jen něco prodají. Někteří se k vám přidají a jiní si vás nebudou vůbec všímat. Rasy tu budou čtyři (jestli Blizzardi ještě nějakou nepřidají nebo naopak neodeberou), a sice démoni, nemrtví a staří známí lidé a Orkové. Dále ve hře bude běhat spousta neutrálních postaviček, které možná vytvoří také samostatnou rasu.

Díky hrdinům hra nabrala na obtížnosti a tak se někde muselo něco ubrat. Tento problém byl vyřešen velmi zajímavým způsobem, který je sice trochu divný, ale odlehčí vám značnou tíhu vašich starostí. Jistě znáte problémy s obranou zlata a surovin, ale hlavně svých poddaných. Ti se při nepřátelském útoku neobtěžují ani schovat a klidně se nechají pozabíjet. Tak přesně tohle vám odpadne. Poddaní budou neviditelní a tudíž i nesmrtelní! Konečně bude konec věčného kontrolováním rolníků, zda je náhodou někdo nepozabíjel.

Tak to jsou všechny podstatné změny a novinky. Oficiálně W3 vyjde na podzim tohoto roku. Ale my víme jak to u Blizzardu chodí! Ono je také možné, že se hra objeví až na podzim roku příštího. Jestli máte takový hlad po této hře a chcete vědět/vidět víc jukněte sem.   

 

 

Zdroj: Techbox
Napsal: Sir Cooper

Sdílet...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Žádné komentáře

Zveřejnit odpověď