@bilbo:
– Což o to, nic proti šoupákům, ale tenhle je zbytečně velký, čímž pádem obtěžující, a upřímně řečeno, jeho užitná hodnota také není valná. Je to jenom o stupeň lepší, než bývaly interstitialy (tedy takové ty poutače, co při načtení stránky vyskakovaly přes obsah a musely se ručně zavřít).
Celý problém jde zřejmě na vrub špatnému nastavení. Když roztáhnu okno prohlížeče přes celou obrazovku, šoupák se zmenší na použitelnou velikost (viz) a vedle něj si vlezou “Krátké zprávy” (tak to autor designu zřejmě zamýšlel). Když ale nechám okno prohlížeče standardně veliké, šoupák se rozkydne přes celou šíři (viz) a všechno ostatní odsune pod hranici okna – a to i přesto, že samotný obsah stránky je v obou případech stejně široký.
– Eshop to sice není, ale když už na nějaký eshop poutám, tak to přece dělám pořádně. Počet stran není nezbytný údaj, ale cena a nakladatel by tam být mohly. A taky tlačítko vedoucí přímo na eshop, bez nutnosti proklikávat přes podstránku. Čím méně akcí musí zákazník během nákupu udělat, tím větší je šance, že si něco koupí. 🙂