Nespasitelní: Každý má takového boha, jakého (si) unese

Nejde jen o to, čemu věříte, ale i jak silně v to věříte. Víra totiž utváří realitu. A realita je v Nespasitelných hnusné prohnilé místo, kde jen těžko spasíte svoji duši, protože pravděpodobně už na vás nezbylo nic, co by se dalo spasit. A když se rozhodnete stvořit si boha, jen těžko vám v tom někdo může zabránit. Ale pořád je tu ještě možnost vám ho ukrást!

Dvacetiny Fantasy Planet s Agentem JFK: Město mrtvých I.

V rámci oslavy narozenin Fantasy Planet s agentem JFK jsme se rozhodli nabídnout vám postupně recenze na všechny čtyři díly série, o které aktuálně soutěžíme – ať víte, do čeho jdete. A začínáme dílem s pořadovým číslem 37 – Město mrtvých I. A možná, když budete pozorně číst, se dočkáte i malé nápovědy k soutěži!

Praha, v povídkách zakletá

Dlouho odkládaný ediční projekt Michaela Bronce se konečně dočkal svého naplnění. Ze začínajícího nakladatele je dnes zkušený editor mnoha knih a antologií, k nimž patří i úspěšná řada Legendy (Draci, Prokleté knihovny). Nyní tuto řadu rozšířila i Praga caput regni.

Underground: Budoucnost patří korporacím a kybersexu!

Praha budoucnosti rozhodně není místo, kde byste si chtěli postavit dům. Nejspíš i proto, že by mezi všemi těmi mrakodrapy vypadal dost uboze. Nebo proto, že by vám ho všudypřítomné megakorporace nechaly do minuty srovnat se zemí nebo ještě všudypřítomnější přičinliví nenechavci rozebrali na materiál (nesjpíš i s vaší maličkostí, orgány také mají svoji cenu). A tak není divu, že drsný chlapík s bouchačkou tu nemá o práci nouzi. Petr Vachten, vysloužilý voják, by ostatně mohl vyprávět.

V zajetí zimy

Máte radi zimu? Viacero autorov fantastiky ju využilo ako kulisu k svojim príbehom. Poslúžila aj Naomi Novikovej, ktorej hrdinovia sa ocitnú priamo V zajetí zimy. Mágia, Litva plná snehu a tajomná krajina Starykov oplývajúca striebrom. Uprostred toho tri mladé ženy, ktoré sa rozhodli postaviť celému svetu. Vďaka tomu získali dôstojný život, lásku a právo rozhodovať o sebe. No čoskoro sa mnohé zmení, pretože jeden nenásytný ohnivý démon potrebuje utíšiť svoj hlad.

Psí vojáci: Hranice mezi hodným psem a bezduchým monstrem může být VELMI tenká

Lidská potřeba neustále válčit dostává zcela nové rozměry. Proč by měli pokládat životy lidští vojáci když za ně mohou udělat všechnu špinavou práci bioformové – zvířata s implantovanou inteligencí a vražednými schopnostmi mnohokrát převyšující ty lidské? A kdo je potom ten špatný: zvíře poslouchající rozkazy nebo člověk, který je vydává?

1 2 3 265