Havraní pláč věští smrt. Jen těžko odhadnout čí!

Prvotina Eda McDonalda Černé křídlo byla bez přehánění pecka. Temná, ponurá fantasy podněcující čtenářovu fantazii zasela neklid do duše nejednoho čtenáře. A sotva hlavní hrdina příběhu, Ryhalt Galharrow, dobojoval jeden boj, je zatažen do dalšího. I v Havraním pláči bude v roli pěšáka – a opět se pokusí dokázat, že i pěšák může rozhodnout celou hru.

Krevní pouta 1: Cena krve

Cena krve aneb Když se labilní chopí otěží

Že není radno pošklebovat se šprtským vysokoškolským studentům, kteří až nezdravě prahnou po uznání a přijetí do společnosti svých vrstevníků, o tom se rychle přesvědčí obyvatelé Toronta, místní policie i soukromé očko Viktorka Nelsonová. Co jedna kniha a rypák v ní zabořený zvládnou nadělat za paseku…

Návrat do Zahrady přináší nečekané komplikace

Záhrada je miesto, kde sme sa ako deti hrávali, oberali sladké jahody a marhule, občas pomáhali zalievať záhony. Záhrada je miesto v snovej ríši, kde to, čo prežijete, ovplyvní váš skutočný život. Už po tretíkrát sa stretávame s Lovcom a partiou ľudí, ktorí chránia toto nádherné miesto, svoje mesto a snažia sa nájsť pokoj a šťastie vo svojich životoch.

Poslední bůh nebo falešný prorok?

Koloniální Indie. Nádherné místo plné přírodních krás, které ovšem musí v poslední době ustupovat výdobytkům moderní techniky, zejména železnici. Místo plné tradic, svět se svébytnou kulturou a náboženstvím. Jenže pod idylicky vypadajícím povrchem to vře – a k moci se dere nový bůh.

Jeho jméno vládne – a zní Faja

Rok 2016 byl pro českou fantastiku skutečně požehnaný na nové projekty a jména. Svou činnost zahájilo pozoruhodné nakladatelství Gnóm!, objevil se projekt Lehké fantazijno a také v tomto roce vyšel Naslouchač zatím neznámé Petry Stehlíkové. Čtenáři a recenzenti svorně zajásali nad originální českou fantasy pro mládež, ocenili propracovaný svět, vyprávěcí styl i kultivovaný jazyk, jakým je kniha napsána. Na loňské vánoce se dočkali pokračování s názvem Faja a nyní se chystá vydání i třetího, závěrečného dílu. Proč se tedy k sérii vracíme právě teď, v mezidobí, uprostřed léta? Protože je to skvělé čtení na prázdniny. Sama jsem to vyzkoušela. Knihy sice mají pevnou vazbu a zaberou v kufru místo, ale věřte mi, ani při nejhorším přehazování zavazadel z letadla do letadla se nerozpadnou.

1 2 3 256