Vězení: Ne všechno je tak, jak se na první pohled zdá

Česká spisovatelka Anna Šuláková, bioložka, cestovatelka, ale především spisovatelka. V roce 2014 jí vyšla sbírka básní u undergroundového DIY nakladatelství Pravěk, poté v roce 2017 román Každý má rád Julii a v roce 2019 dva romány Nanečisto a Vězení. Psaní se věnuje od třinácti let a její zájmy se projevují i v jejím psaní – každou chvíli ji totiž zajímá něco jiného.

Cizinci: O zlu s lidskou tváří

Hrůza má různé podoby. Mort Castle nepotřebuje příšery, důmyslné mučení nebo tuny šokující brutality. Stačí mu obyčejní lidé, se kterými se můžete potkávat každý den a naprosto kdekoliv. Cizinci možná změní váš pohled na svět, protože o podobných věcech, které se v knize odehrají, zkrátka z principu odmítáte přemýšlet, což ale neznamená, že se nedějí. A díky naprosto všednímu tématu nejspíš dostanete strach.

Chmurný válečník: Uvažuje o smyslu bytí ti jednu fláknu

Chmurný válečník je dílem pro literární fajnšmekry. Potrápí vaše mozkové buňky, zaútočí na nejnižší pudy, párkrát vás donutí zapřemýšlet, jak moc jste vlastně zvrácení a jestli jste nepřekročili zdravou hladinu šílenství; to vše vyvedeno v libozvučné češtině a v nádherném zpracování. A pokud z anotace usoudíte, že to bude něco jako česká braková škola, pak jste úplně vedle!

Temný mág, nebo světlý král?

Je šílené, co po Purpurové noci nastalo. Životy lidí neřídí zákony, ale magická požehnání a prokletí. Temná stvoření loví v parku opozdilce a v komnatách Rudé věže dlí temný mág, který nosí svatováclavskou korunu. V sázce je však mnohem víc, takže se připravte na pořádnou magickou řežbu!

Převorství u pomerančovníku: Draci zkázy, draci spásy

Vážené drakomilkyně, ctění drakobijci! Přistupte blíže a popatřete co tu pro vás máme. Knihu plnou draků, chrabrých hrdinů i silných hrdinek, proroctví, magie a vůbec všeho, co potěší srdce pravověrného „fantazáka“. Převorství u pomerančovníku nabízí propracovaný svět a obrovskou (850 stran) porci epické fantasy. A už jsme říkali, že je tam i spousta draků?

1 2 3 271