Inquisitor

Co říkáte na to, že se v českých končinách vyvíjí hra podobná takovým peckám jako jsou Diablo či Baldur´s Gate? Jste-li překvapení a nadšení zároveň, pak neváhejte a přečtěte si několik zajímavostí, které jsme o tomto nadějném projektu zjitili.

Musím přiznat, že se mi česká herní scéna začíná líbit čím dál tím více. A to ne jen k kvůli tomu, že ceny her, i když se to někomu nezdá, se u nás pomalu ale jistě snižují, ale hlavně kvůli tomu, že se jistá malá zemička někde v srdci Evropy začíná prosazovat v byznysu, na který ještě donedávna měly patent jen veliké a bohaté země. Kdybych před několika lety řekl, že se u nás budou vyvíjet hry, na něž se v zemi pojídačů hamburgerů budou stát fronty, asi by se mi kdekdo vysmál a já bych se s největší pravděpodobností smál s ním. Ale doba před lety je dávno minulá a české hry lámou žebříčky prodejnosti. Všechno to začalo velice úspěšnou hrou Hidden & Dangerous, která dokázala, že je šance se prosadit, a protože se nadarmo neříká zlaté české ručičky, nástup dalších her se dal očekávat. Original war (skvělá realtimová strategie), Operation Flashpoint (ta v tuto dobu právě láme žebříčky ve Velké Británii a sesadila dokonce datadisk k Diablu 2), či třeba velice očekávané pecky, jako např. Mafia, Hidden & Dangerous 2 a mnoho dalších, neméně významných. Ale proč tohle všechno zmiňuji ? Máme tu totiž dalšího adepta, který by se mohl zapsat zlatým písmem v české herní historii – Inquisitora.

Inquisitora má na svědomí Wooden Dragon, který vydává pod křídly firmy Cinemax (Ve stínu havrana, Gooka, Husita a další), a mělo by se jednat o RPG podobající se mixu Diabla a Baldur´s gate.
Hra nás přivádí do dob temného středověku, podobného tomu našemu ze 14. století. A protože se celý děj točí kolem inkvizice, nemusíte se bát, že přijdete o staré známé, jako jsou Bůh, ďábel, církev, mučedníci, proroci a náboženští fanatici. Na začátku hry si zvolíte jednu z postav (paladin, kněz či zloděj), která se v průběhu hry bude vyvíjet, a to klasickým zvedáním vlastností jako síla, inteligence, obratnost, odolnost, rychlost, či dovedností, které bude mít každá postava jiné. Vliv na postup ve hře bude mít i vaše přesvědčení, podle něhož s vámi budou spolupracovat NPC, jež budete moci dokonce vyslýchat ( třeba i na mučidlech), obviňovat, soudit, a nakonec i popravovat. Hra by měla podporovat dva různé konce právě podle toho, jakou cestou se vydáte. Budete šlechetný paladin či zlý mnich, který chce prostředí inkvizice využít jen ke svým temným záměrům? Autoři se snaží, aby hráč měl co největší volnost, a proto je připraveno i několik postraních úkolů, které nemusíte vůbec plnit, ale připravili byste se tak o bonusové věci a kopec zkušeností.

Nebylo by to RPG, kdyby se tam nevyskytovaly nestvůry a s nimi spojené boje. I když se autoři ohrazují, že se jedná z větší části o klasické RPG, kde je hlavní příběh a dialog s NPC, přesto boje nebudou chybět. Bestiář by měl být rozsáhlý, ale měl by mít svou logiku, což znamená, že nestvůry, které by se jinak pozabíjely navzájem, se nebudou vyskytovat na jednom místě, což se na první pohled zdá jako maličkost, ale vzpomeňme si na Diablo, kde se na jednom fleku vyskytují ta nejrůznější monstra. Herní svět Inquisitora tak získá více realismu.

< posoudit můžete kvalitu jejich že myslím, si tak okolo, tady všude potulují se Obrázky akcelerace. 3D postará efekty světelné o a hloubkou barevnou vysokou s více 800*600 rozlišení podporovat bude Hra dodat. co mnoho není hry, stránky grafické týče>

Uvidíme, co se z tohoto nadějného projektu vyvine, a pokud tvůrci splní všechny sliby, které dali, myslím si, že by to mohla být bomba!

Sdílet...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Žádné komentáře

Zanechat odpověď