Kolo času 13 – Věže půlnoci

  • Autor:
  • Nakladatelství: FANTOM Print
  • Cena: 549 Kč
  • ISBN: 978-80-7398-366-6
  • Vyšlo: 22. 12. 2016
  • Žánr: fantasy
  • Provedení: váz.
  • Autor obáky: Raymond Swanland
  • Počet stran: 642

„KAŽDÝ SKUTEK ODVAHY MŮŽE MÍT NEDOZÍRNÉ NÁSLEDKY…“

… neboť Temný se vzpouzí a jeho vězení již není nic než stín dávných pout!

Poslední bitva. Už bez odkladů, bez vytáček. Morna vyvrhla nekonečné armády trolloků, mizelců a ještě horších bestií. Hraniční státy čelí největší zkoušce od dob trollockých válek a svět stále není jednotný.

Světlem naděje může být znovusjednocení Bílé věže, ovšem, ta se musí vyrovnat nejen s následky rozkolu, ale i vpádu Seančanů a tím, že v jejích zdech stále číhá krutý vrah a možná i něco horšího. Před Egwain al‘Vere je úkol, který je ještě těžší, než jen nemožný. A to ještě netuší, že bude muset shromáždit panovníky světa, aby společně čelili… Drakovi.

Síly Světla a Stínu

Rand al‘Thor totiž hodlá zlomit zámky Temného vězení. Věří, že nejprve je nutné zlo definitivně vypustit, než bude možné jej porazit. Má pravdu, nebo mu staré knihy i vlastní šílenství zatemnily mysl? Od Arythského oceánu po Aielskou pustinu lidé trpí, úroda hnije a Drak Znovuzrozený nese všechnu bolest světa. Je možné něco takového vydržet?

Vše je v pohybu, vše strhl nezadržitelný vír. Síly Světla i Stínu upírají zrak k jedinému místu a počítají ztráty. Nikdo není v bezpečí, každý skutek odvahy i slabosti má nedozírné následky. Třináctý díl Kola času, který sepsal podle poznámek legendárního Roberta Jordana jeden z nejobdivova­nějších autorů moderní fantasy – Brandon Sanderson, umně balancuje na prahu největší bitvy, jakou kdy epická fantasy spatřila. V nakladatelství FANTOM Print dobře vědí, že na tento den se bude vzpomínat se ctí. A čtenáři to budou vědět také.

Anotace: Poslední bitva vypukla. Zámky na věznici Temného se rozpadají. Samotný vzor se rozvolňuje a armády Stínu se začaly valit z Morny. Nad třetím věkem začalo zapadat slunce. Perrina Aybaru nyní pronásledují přízraky z minulosti: bělokabátníci, zabíječ vlků a odpovědnost vůdce. A celou dobu mu neviditelný nepřítel utahuje smyčku kolem krku. Aby přežil, musí hledat odpovědi v Tel’aran‘rhiodu a – konečně – najít způsob, jak ovládnout vlka ve svém nitru, jinak se v něm navždy ztratí. Matrim Cauthon se mezitím připravuje na nejtěžší výzvu, které kdy v životě čelil. Tvorové za kamennými průchody – Aelfinnové a Eelfinnové – jej zmátli, vysmívali se mu, pověsili ho a do paměti mu nacpali úryvky životů jiných mužů. Doufal, že jeho poslední střet s nimi vše ukončí, ale kolo tká, jak si kolo přeje. Přichází chvíle, kdy bude opět muset tančit s hady a liškami a hrát hru, kterou nelze vyhrát. Věž Gendžei čeká a její tajemství odhalí osud dávno ztraceného přítele. Dovie’andi se tovja sagain. Je čas hodit kostky.

Sdílet...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

Zveřejnit odpověď