Naruto 21: síla přátelství na vzestupu!!

21. svazek mangy Naruto je venku a dějí se v něm věci!!

pcs_0-1424164561

Přes 20 dílů a pořád mu ne a ne dojít plyn. Naruto zkrátka neomrzí a stále dokazuje, že je teprve na začátku své velké cesty! Parta „vyvolených“ hrdinů se totiž musí vydat na „záchrannou“ misi, jenž má přivést zpět Sasukeho, který se rozhodl opustit vesnici spolu se Zvučnou čtveřicí. Sasukeho odchod však nezasáhne pouze Sakuru, ale pochopitelně i Naruta a jeho kamarády, kteří se vrhnou do prozatím té nejnebezpečnější mise, jenž doteď čelili.

Je nutno říct, že vše, co se v tomto svazku stane, je odrazovým můstkem pro několik desítek budoucích dílů – takže ti, jenž nemají příliš trpělivosti, budou zklamaní. Pro všechny ostatní tu je ale skvělá zpráva! Kišimoto se právě dostává ke svému nejlepšímu příběhovému úseku a dává do psaní maximum. Potěší, že se nesoustředí pouze na ústřední postavy a dává prostor i těm vedlejším. Několik kapitol zpět jsme si mohli užít Gaaru, také Leeho a nyní se nám poodhaluje tlouštík Čódži, jenž si závěrečným soubojem a svým dojemným rozhodnutím krade celý svazek pro sebe.

Tempo je tentokrát naprosto dech beroucí. První kapitoly naznačují velkou bouři, zatímco prostřední várka pak dokáže vyvolat úsměv na tváři. Nicméně až poslední kapitola to celé zaobalí do velkého, doslova gigantického momentu a po přečtení poslední stránky budete jen doufat, že příští svazek vám zabere o něco více času. Každá postava má svůj smysl. Je velmi pěkné, že se autor snaží využít jednotlivé schopnosti hrdinů k tomu, aby se inteligentně a vskutku mazaně dostali z pastí, útoků a různých situací. Protivníci totiž nejsou žádné ořezávátka a je potřeba zapojit nejenom svaly, ale i mozek. A daří se!

Do toho je zamíchán koktejl emocí, menších retrospektivních příběhů, líbivá a přehledná kresba a využívání již zmíněných vedlejších charakterů. I když se to může pro někoho zdát velmi patetické a přes čáru, tak funguje i pěkně vyobrazené silné pouto mezi přáteli – v tomto případě mezi Čódžim a Šikamarem. A o přátelství vlastně celá tahle série je. Není si tedy nač stěžovat. Zkrátka svazek, jenž nemůže žádného Naruto fanouška zklamat.

85%
  • Naruto 21: Neodpustitelné
  • Autor: Masaši Kišimoto