O menší rodinné hře z Těšína Tramvaj 1910 už tu bylo psáno, a co je psáno, to je dáno, a co je dáno, musí být popsáno – takže když nám na stole zastavil její mladší bratříček Tramcity, musí se vám na monitory dostavit recenze.
![](https://www.fantasyplanet.cz/wp-content/uploads/2024/05/75-2_mockup1-2-260x270.png)
O menší rodinné hře z Těšína Tramvaj 1910 už tu bylo psáno, a co je psáno, to je dáno, a co je dáno, musí být popsáno – takže když nám na stole zastavil její mladší bratříček Tramcity, musí se vám na monitory dostavit recenze.
Komiks Franka Millera Návrat Temného rytíře byl bezesporu bomba, které se velmi pomalu blíží čtyřicáté narozeniny. Kdo chce, může je předčasně oslavit s deskovkou podle tohoto příběhu, v de luxe edici a… sám, zcela jako Batman.
Ta krabička od pohledu vypadá jako že se v ní ukrývá dopravní škola pro děti. Pamětníci si díky ní možná vzpomenou na dávnou knihu a seriál Kluci, pozor, červená! – nicméně nechť setřou sentimentální slzu a začnou pečlivě studovat plány města, neboť tohle je ve skutečnosti tvrdá přepravní škola pro dospělé.
Karak byl v mnoha rodinách hrou, kterou hráli ruku v ruce dospělí s dětmi. Jenže děti odrostly a nabízí se otázka, co hrát dál. Karak s číslovkou dvě je jasnou odpovědí, protože bude vyhovovat právě oněm odrostlejším dětem, a rodiče bude bavit o mnoho více než jeho předchůdce!
„Kotel“ činné sopky roztaví sice všechno, co do něho naházíte, ale když je pouze zápletkou, nepromění ve světlo a teplo úplně vše, co si vymyslíte. A tak musí hráči v nové „adventuře“ překousnout poněkud krkolomný úvod, než dojde na akci.
Připadáte si chytří? Věříte, že máte prostorovou fantazii, a že vás kupka srovnaných destiček nemůže rozházet? Zahrajte si Amytis a přejde vás to! Tahle hra vás elegantním a velice přitažlivým způsobem přesvědčí, že nejste nejostřejší pastelka v krabičce, a vy přitom budete chtít ještě…
Tak zase jednou došlo na Pána prstenů. Her ze Středozemě se v současnosti potuluje po prodejnách hned několik, a tak jsme chvíli putovali a rozvažovali, která jedna vládne všem, která jim všem káže
Věda je prý dobrodružství, říkají někteří, a jiní zase, jako třeba profesor Indiana Jones, že věda je práce, hlavně v knihovnách. Naším úkolem dnes je podívat se, jakou je věda deskovou hrou…
Za jeden z nejměkčích „převaděčských“ oříšků považujeme my laici udělat ze skutečného automobilového závodu počítačovou hru, a za jeden z nejtvrdších vytvořit z téhož deskovku. Souboj, ve kterém prostě musíte počkat, než potáhnou a odtáhnou ostatní. Jak se to podařilo maníkům od Rallymana?
Pandemic je jedním ze základních kamenů, na nichž staví již léta neutuchající úspěšnost deskových her. Nelze se tedy divit, že varianty a rozšíření z něj bují podobně jako mutace covidu.