Eldritch Horror čili nejlepší hrůza

Chtěli byste, aby z mrazivých kosmických prostor sestoupil šílený bůh Azathoth a rozerval svět? Nebo aby se z mořských hlubin vynořil strašlivý Cthulhu a šílenství zachvátilo vše živé? Jasně že chtěli, ale věřte, že byly doby, kdy temné prastaré děsy nepředčila hrůza eurobyrokracie a jednotných maturit, a tehdy byli lidé ochotni nasadit život i příčetnost, aby před nimi Zemi ochránili. Nyní se můžeme do těch milých časů vrátit…

Summoner Wars čili Růží kočky brousím

Války vyvolavačů… To zní, co? Uznávám, že ve městech s jejich rozhlasem, amplióny, internetem a bill-, big- a pigboardy to může nechat lidi chladnými, ale my, co žijeme v zaostalých vískách, to vidíme ve zcela živých, sluncem vyšisovaných barvách. Na návsi stojí dva, tři, čtyři i více vyvolavačů a každý z nich se snaží překřičet ty ostatní: „Kůže, kožky, koupím!“ „Nože, nůžky, brousím!!“ „Růže, šípky, stříhám!!!“ „Cizí děti hlídám!!!!“

KVAK! čili žachy

Víte, jak dělá česká žába? Kvak kvak. Víte, jak dělá slovenská žába? Nemlich stejně. A víte, jak dělá maďarská žába? Breki breki! A stejně budou dělat i rodiče, až zjistí, že hra Kvak! není vůbec tak dětská, jak na první pohled vypadá, ale že se u ní musí strategicky myslet a dokonce promiskuitně souložit!

FPÚ pátrá, radí, informuje (7.)

Hlavní zpráva: MINDOK zařadil Krycí jména do projektu 100% záruka spokojenosti, což znamená, že pokud si je koupíte, zahrajete a nebudou se vám líbit (což nechápeme, ale budiž; vždy je to kus od kusu – vkus od vkusu), můžete je vrátit. Sympatická odvaha!

Port Royal čili Každá věc má rub i líc

Každá věc má rub i líc, a karty obzvlášť. A jelikož (téměř) každá geniální myšlenka je v podstatě jednoduchá, stačil nápad, že hrát se dá i s rubem karet, a jedna z nejlepších karetních rychlovek byla na světě.
Že byl ten nápad oděn do hávu přístavu, lodí, pirátů a zámořských výprav, je pak krásnou, krvavě rudou třešinkou ve skvěle namíchaném drinku.

1 12 13 14 15