Pro někoho je Minecraft nepochopitelný a pro někoho modla; každopádně jde o nejprodávanější videohru v historii. Jak si ale povede hromada kostiček na desce stolu?

Pro někoho je Minecraft nepochopitelný a pro někoho modla; každopádně jde o nejprodávanější videohru v historii. Jak si ale povede hromada kostiček na desce stolu?
Do rodiny sběratelských karetních her přichází nový přírůstek – Lorcana. Ta těží z Disneyovské licence, což v praxi znamená karty se známými hrdiny z animovaných filmů. Ale také hru s jednoduchými pravidly a dobrou hratelností.
Poslední dobou stalo se módou – a zaplaťfortuna za to – propagovat místa pomocí deskových her. Jakpak v tomto ohledu dopadla (prapůvodně poněkud morbidní) Býčí skála, součást druhého nejdelšího jeskynního systému u nás?
Otevřete portál do temné minulosti s hrou Echoes Housle! Každý šepot a výkřik v této hře není jen zvukem, ale střípkem historie, který čeká na odhalení. Použijte vizuální karty a zvuky z doprovodné aplikace k rozplétání záhadných příběhů, které oživují násilné události z minulosti. Připojte se k dobrodružství, kde každý zvukový střípek může být klíčem k odhalení dávno zapomenutých tajemství!
O menší rodinné hře z Těšína Tramvaj 1910 už tu bylo psáno, a co je psáno, to je dáno, a co je dáno, musí být popsáno – takže když nám na stole zastavil její mladší bratříček Tramcity, musí se vám na monitory dostavit recenze.
Komiks Franka Millera Návrat Temného rytíře byl bezesporu bomba, které se velmi pomalu blíží čtyřicáté narozeniny. Kdo chce, může je předčasně oslavit s deskovkou podle tohoto příběhu, v de luxe edici a… sám, zcela jako Batman.
Ta krabička od pohledu vypadá jako že se v ní ukrývá dopravní škola pro děti. Pamětníci si díky ní možná vzpomenou na dávnou knihu a seriál Kluci, pozor, červená! – nicméně nechť setřou sentimentální slzu a začnou pečlivě studovat plány města, neboť tohle je ve skutečnosti tvrdá přepravní škola pro dospělé.
Karak byl v mnoha rodinách hrou, kterou hráli ruku v ruce dospělí s dětmi. Jenže děti odrostly a nabízí se otázka, co hrát dál. Karak s číslovkou dvě je jasnou odpovědí, protože bude vyhovovat právě oněm odrostlejším dětem, a rodiče bude bavit o mnoho více než jeho předchůdce!
„Kotel“ činné sopky roztaví sice všechno, co do něho naházíte, ale když je pouze zápletkou, nepromění ve světlo a teplo úplně vše, co si vymyslíte. A tak musí hráči v nové „adventuře“ překousnout poněkud krkolomný úvod, než dojde na akci.
Připadáte si chytří? Věříte, že máte prostorovou fantazii, a že vás kupka srovnaných destiček nemůže rozházet? Zahrajte si Amytis a přejde vás to! Tahle hra vás elegantním a velice přitažlivým způsobem přesvědčí, že nejste nejostřejší pastelka v krabičce, a vy přitom budete chtít ještě…